آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه

دو شنبه 24 آذر 1392
ن : lafee

آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه

آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه
 
مرحله 5 نارسایی کلیه نیز به عنوان بیماری کلیوی end-stage ، که گلومرولی کاهش میزان فیلتراسیون به 15ml/min و یا کمتر شناخته شده است. در نتیجه، عملکرد کلیه را نیز کاهش می یابد. بسیاری از بیماران خواسته شده است که می تواند I طولانی با مرحله 5 نارسایی کلیه زندگی می کنند. بعد، من به شما توضیح داده ! من دنبال و دریافت پاسخ .

در مرحله 5 ، کلیه ها تقریبا توانایی انجام کار خود کارآمد از دست داده . در نتیجه، بسیاری از ناراحتی به دنبال خواهد داشت . برای مثال، بیماران را از حالت تهوع رنج می برند ، استفراغ ، تورم ، گرفتگی عضلانی، الیگوری و غیره. این ناراحتی کیفیت زندگی و امید به زندگی تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد . در مورد چه مدت می تواند شما زندگی می کنند ، من می خواهم به شما بگویم که عوامل بسیاری دخیل هستند ، به خصوص وضعیت بیماری خود و درمان است که شما را بپذیرد.

از آنجا که من هیچ ایده روشنی در مورد وضعیت بیماری شما در حال حاضر ، من نمی توانم به شما پاسخ دقیق بدهد . شما می توانید گزارش های پزشکی شما و وضعیت دقیق خود را به kidneyask@hotmail.com ارسال و متخصص کلیه به شما برای شارژ رایگان پاسخ دهید.

حالا که درمان عامل اصلی که با امید به زندگی از مرحله 5 نارسایی کلیه درگیر است ، من به برخی از درمان را برای شما معرفی .

درمان مرحله 5 نارسایی کلیه .

اگر شما با مرحله 5 نارسایی کلیه تشخیص داده ، به شما پیشنهاد به فورا به دکتر مراجعه کنید ، او شما را به درمان با توجه به شرایط شما ایجاد کند. به طور معمول، دیالیز انتخاب اول که دکتر به شما است . دیالیز می تواند کمک به کلیه ها برخی از کارهای انجام و کاهش بار کلیه ها، در همان زمان ، می تواند کمک به تسکین علائم . با دیالیز کامل، شما می توانید 5 سال دیگر زنده بماند. شما ممکن است شک است که می تواند من فقط زندگی می کنند مانند سال کوتاه ؟ البته، آن را در شرایط خود شما بستگی دارد. اگر خلق و خوی خوب نگه دارید، شاید شما می توانید طولانی تر زندگی می کنند.

آنچه شما باید بدانید این است که اگر عملکرد کلیه خود بهبود یافته است، شما می توانید زندگی بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. گیاهان چینی ، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارزش توجه شما .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا من می توانم هنوز هم زنده باد با مرحله 5 نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.